Minnie&Dagny

Idag for Dagny, Minnie står tydligen och skriker i hagen efter henne. Mitt stackars hjärta! Hon känner sig säkert ensam ´, egentligen borde jga varit där och gett henne miljoner pussar och farit ut i skogen i snön och berättat att hon är den bästa hästen i världen samt att Dagny kommer få det bra. Men de hade verkligen blivivt som jing o jang. Mina fina hästar i det snötäckta norrbotten. Saknar er till tusen.... 


Vaddå att Dagny typ säger "jag är fortfarande hungrig Minnie, kan jag få smaka av dig?" Mina fina med deras varma täcken på, vars är snön egentligen här? Inte på makren iallafall.., 







Kommentarer
Postat av: Julia Ängstål

Vart ska dagny? kram

2009-02-08 @ 22:28:48
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0