ikea världen över

Efter samtal och mail så behövde jag något annat än dötid efter jobbet. Visst kan man vara i stallet eller uppe hos Anna och man kanske inte tänker fullt lika mycket men tankarna kommer ändå.. Så vi for på ikea istället, tror jag har tröstshoppat lite också, hela tusem kronor försvann från min lön men jag tror jag behövde det. Nu har jag ramat in världens finaste häst så hon kan vaka över mig om nätterna. Denna underbara mule, denna fantastiska häst! Inte gråta inte gråta... Kan ju iallafall försöka att kämpa emot. 

Nu ska jag iallafall fixa iordning alla saker jag köpt och bygga ihop lite annat. Ska ringa min käraste sen. Önska mig lycka till. (PS.Tyskarna har enorma nattkuddar så jag var tvungen att köpa mig en, tar typ upp halva min 90cm breda säng men väl värt det!) Som sagt, tröstshopping!



Kommentarer
Postat av: Simon

kolla på de hära...

http://www.hestafrettir.se/Efni.asp?Skoda=Article&ID=1672&VT=551

2009-02-06 @ 13:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0