iiiiiiiihhh!!

Idag har jag piafferat med Aci! Efter det kunde jag inte rida. Fick däremot ett fett leende och spagetti ben, lalalalaaa.. Jag har även gått och dragit på smilebanden idag, hela dagen. Jag lever för det där idag, shiit känner som att lillflickan i mig kom fram! Då man var helt till sig när man bara fått "rida" på barnridningen. Iiiiihhh, im a proud horsegeek!

Fick även rida den "nya" femåringen Furstenberg (tror kanske att det eventuellt kan stavas så) annars kan vi säga BERG rätt och slätt. Vad har man egentligen ridit för hästar tidigare?! Här snackar vi FIN femåring som jag fick sitta och rida på efter Johan, planen för den hästen är att de siktar på bundeschampionaten och den fick jag rida. Ja, det är ju helt sjukt egentligen. En lillplutt från Kalix, en fis en rymden liksom, är på drömmarnas plats just nu, bland massa fina hästar, bland otroliga människor på en plats i Tyskland. Detta kan egentligen inte vara möjligt, Sverige gå och lär dig rida! Men tillägger att vad jag än skriver så är Minnie alltid den bästa hästen i världen! No matter what!

Annars så borde jag verkligen städa och diska men vars är min motivation till det? Står hellre och pratar med herr OS häst. Jag har sagt till honom att jag väldigt gärna skulle vilja veta nyckeln till framgång samt hur det var i Vegas, än så länge låter han mig bara suga på karamellen. Men jag ska ta det lungt (som Marion sa idag) en dag kommer han berätta alla sina hemligheter, på en promenad ute i naturen! Hoppas jag..


Men jag tillägger att jag är något så jätte super duper less internet, skype och msn eftersom inget av det vill fungera när jag ska prata med min kära där hemma. Och jag blir så irriterad så ord finns inte, dumma dumma dumma. Fast egentligen borde jag kanske smöra för min älskade pluttisnutti dator sötnos? Snälla söta rara helt underbara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0