det är tyskland, det är kallt, det har ett konstigt språk

Stygg Anna stygg Anna. Jag funderar skarpt på om det finns något jag kan göra med hennes dator så hon blir oförmögen att se klipp från greys säsong 5! Hon ser i förväg och det gillas inte, flickan ser ju säsong tre nu, hon var som ett frågetecken imorse, "jag förstår inte" var hennes fras. Ajabaja, inga julklappar för dig inte!

Annars är det svinkallt i Tyskland, jag saknar min fjällräven dunjacka, min käraste som är kvar hemma. Hemma fryser man liksom om fingrar o tår och ev lår om man inte har täckisar. Här fryser man som om kroppen, kylan går igenom alla kläder och det är så frusterande och jag skakar som ett asplöv. I need heat! eller min fjällräven..


Red förörvigt Fürstenberg idag, jag tror att jag kanske har böejat förstå lite grann om hur man kanske kan få ehästen att lyfta på benen och gå på ett bra bäraktigt sätt. Men jag sa bara kanske, detta tåls att tränas på. Och det sjuka är, vad jag tycker, är att en femåring kan lära mig så himla mycket ridining, det är sjukt konstigt men sjukt bra, Hästar är bäst, ingen prostest ;)

Nu ska jag hoppa på torrent så greys kommer hem ikväll så jag kan se det NYA avsnitten, Anna kommer förövrigt INTE få se det. Hon ska nöta säsong tre. Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0