carabas

Anna, jag har fått upp både piaffen o passagen! Lalalaa! :D
Alltså snackar jag om filmsnutten på Carabas på internet, jäkla vilken häst det där är alltså! Hade velat se han under Oliver Luze, både Johan och Anna är helt frälst vid när den karl rider den hästen och jag har missat det på så när på dagen (förra året när jag var här på prraktik for jag hem en typ fredag och på lördagen skulle det vara hingstshow och vem visades då? Jo Carabas, hej jag vill spola tillbaka tiden!)
Iallafall är Andreas Helgstrand den nya ryttaren, film på snygghästen finns på Helgstranddressage.com Värt att se!


Inte så dålig häst va!?




Kommentarer
Postat av: Jojjzan

I miss you darling!!!! :)

2009-02-15 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0