byggare-bob

Idag hade jag tänkte skriva om att jag vill ha traktor körkort, inte då vanligt traktor körkort utan ett traktor körkort för häst. Vissa hästar är verkligen som traktorer och jag är sämst på att få till det på dem. Så traktorkörkort tack!

Men jag vill komma till huvudsaken som jag vill uttala mig om idag. Slutade dagen precis, det halvregnar och jag kände mig inte sådär på topp precis. Planerade med Anna att jag ska komma till henne på en liten stund för greys time. Väldigt viktigt det där. Ja iallafall, traskar in mot vår "hall", utanför min dörr ligget ett grönt posten packet!! Jag blir helt galen av lycka och sliter upp det, gissa vem det var ifrån? Min allra bästa Anna Grunditz och lycklig och paff blev jag. Ja glädjetårarna flödade! Tre sdior långt brev, godis, en bild på en trocadera flaska men "oss" ritade på och med texten Ellinor+Anna= Trocadera (vi har ett smått behov), en småkompisar grej som man ska klämma på när man är stressad eller orolig (stod det på förpackningen) samt en Elle tidning!! Lycka lycka lycka, du gjorde verkligen min dag idag vännen! PS. jag gillar gottochblandat, "meloner" på lösvikt, allt utan gelatin helt enkelt ;) DS.

Nu väntar jag på brevet från Jonathan också, med bland annat en mobil så jag kan fixa tyskt refill så folk faktiskt kan ringa till mig utan att jag blir snuspank när räkningen kommer. Samt ngt mer hoppas jag på :P
Ikväll ska jag även svara på mail, massa mail. Trodde inte att min älskling var så attraktiv, eller jag hoppades så jag skulle få behålla henne för all framtid! Nu quality time med min Tyska fnitta (ett ord jag och Anna hakade upp oss på på tåget och skrattade som idioter! ) Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0