big boss speaking

Idag har jag, nästan bokstavligen, frysit häcken av mig, tyskland är kallt. Det är ett faktum.
Förövrigt kul att högsta chefen vill dra in alla pengar han kan, säg upp stall personal så vi ska börja mocka på morgonen, Aci ska till uthyrning, vi ska städa frukostrummet, jag ska ev flytta in till Olivia för min lägenhet ska vara till uthyrning typ osv osv. Det är kul, fast egentligen undra hur många miljoner han har mist under denna finans kris? Men ändå, sluta vara på krigsstigen - den gillar vi inte de minsta!

Annars vill jag informera om att det är rysligt skönt att duscha varmt när man är småkall. Saknar Jonathan som är min peronliga värmekudde, var är du?



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jag är ju här, varför kommer du inte hit ? ;)

Men du kan ju inte bli av med lägenheten, det blir ju inge bra ju!

2009-02-18 @ 21:27:11
URL: http://jonathanahlstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tråkigt om du blir av med lägenheten, var ska vi då bo om vi skulle komma dit? ;)



Men positivt på det sätt att du får hjälp med städningen om du blir roomie med nån! Yaay!

2009-02-19 @ 08:56:15
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0