Today, tomorrow and yesterday

Ich bin müde men jag måste iallafall städa. Livet rockar. Jag skulle helst av allt mysa ner under täcket och bara drömma alla de vackra drömmar som kommer över på besök. Jag välkomnar er. Annars fick man en pik idag om att Wami och Sterni kom ut för sent i morse. Wami kom ut 06.35. Ibland förstår man inte hur de tänker, för detta innebär att jag ska börja 06.00 varje dag för att Wami och Sterni ska komma ut innan mockningen och jag menar vanligtvist gör det de men idag fick jag söka efter torra täcken. Menar hallå, det är ju logiskt att jag måste börja tidigare än alla andra? Kändes bara rätt otacksamt när jag fick höra att de var för sent ute, vanligvist är de ju redan ute innan 06.30 innan alla andra kollegor startart. Men visst, det är väl kanske inte så chefen ser det, Elli kan börja dagen först och även sluta sist. Inte mer än logiskt, men då fattar jag inte varför jag går omkring med skuldkänslor varje gång jag måste åka till sportkliniken? Där finns det ingen logik varför men jag har det iallafall. Hatar att vara den som måste iväg två ggr i veckan fast åandra sidan, skulle jag inte göra det skulle de mest troligt inte ha en Elli här. Hade det gjort någon skillnad?

Kände att det var en allmänt "vadärjagvärd" dag idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hold on be strong!

2009-12-08 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0