Taaaadaaaa,

Packa resväskan kanske? För imorgon är hela dagen i Festhalle med Wahajama planerat. Det är ju inte så man klagar men en timme extra för exempelvist sömn skulle inte vara helt fel. Nu packa lite sedan stiga upp väldigt tidigt för dusch och dylikt, hästarna klara halv åtta för avgång och allt vad det innebär. Och vem vill skänka mig någon miljon så jag kan köpa liiiiiiite stallkläder i Festhalle? Så sjukt mycket fint så när som på att jag och Caro började dregla hejdlöst! Att få sig en kollega som också har shoppoholic beteende är en riktigt svår balansgång för råden är ju alltid de samma "ser bra ut, köp" "köp den, den är ju billig" "KÖP!" Ja ni ser ju mönstret, dags att bli mörkrädd?

Men idag höll jag hårt i pengarna, enda som införskaffades var ett "fyllapåmobilenkortsåjagkanringafolkomjagfaktisktvilldet" kort. Och nu återgår vi till Packa pappas packsäck eller rättelse (!) Packa Elli's resväska, är jag pepp? Nej inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0