Spelade kläderna av dem!

Värt att veta:

JAG VANN I KORT! (Gin&Rummy)
Efter jag
1. inte hade fattat att man INTE får lägga ner ett kort separat
2. inte fattat att man bara fick ha TVÅ stegar och EN triss (jag hade två triss)
Lite halvputt spelade vi vidare och jag fick göra om min plan totalt, förstå hur själaglad jag var att jag vann och hur det dog när de började asgarva åt mig och typ "Elli du har ju reglerna framför dig". Ehmm, hur skulle jag veta? Slutade med att alla sa "det kommer inte gå ut" men tjiii så fick de! Elli fick sin spader tio och VANN! Segerdansen varade tills imorse. Lyckan var total och jag fortsätter att påminna dem om den härliga vinsten igår, hihi.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Spelar vi gin and rummy en gång till så kommer du nog dessvärre att förlora ; ) Hate to tell you like this haha ; )

2009-12-27 @ 12:14:05
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0