söndelidagen i all ära

Jag hade planerat in lite saker att göra idag som till exelmpel rycka Wami's man, städa lite i lägenheten, massa tyska läxa och listan var så lång att den banar sin väg ut genom fönstret. Lätt skräckinjagande faktiskt. Kanske ska nämna, speciellt detta för Jimmy som mobbat mig, att jag såg New Moon igår. Och som alla säger om Jacob så är det sanningen! Hans rygg hade jag kunnat ta hem, döhet! Fast filmen var bra så var det som att någonting fattades ändå, böckerna är alltid så mycket bättre vilket alltid gör att filmerna får en gnutta besvikelse över dem. Fast fatta mig inte fel, filmen var bra och jag vet inte om det är för att tyskar är tyskar men de skrattade på som "fel" tillfällen genom filmen eller så var det jag som inte fattade det roliga i de allvarliga scenerna och så vidare. Men jag tror jag ska tro hårt på att tyskar är speciella varelser, enklast så! Viel Spass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0