smile smile smile

Jag känner för att dra på smilbanden, det är egentligen helt sjukt hur det där hände. Anna vet alla detaljer och det är på den nivåan det kommer vara. Min och Annas hemlis, hihi. Men jag är faktiskt rätt dumglad även om det inte skulle vara så att detta kommer hända. Men man ska leva i nuet fast det skulle inte skada om fredag var nu! Dock är det sjukt länge tills dess. Förresten den officiella julfesten är på tordag med Schafhof teamet, riktigt najs. Nu ska jag dumle lite till i min ensamhet ;) För det är faktiskt tillåtet!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dumt att skriva så, man vill bara veta mer!

2009-12-02 @ 13:10:33
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0