next year

Jag tror nästa år kommer starta bra, grymt bra. Har iallafall den känslan efter dagen.

Och fick jag mig halvt om halvt en riktigt peronlig tränare idag på REHABen, mina magmuskler skakade rejällt! Sedan blev det lite lek på de stora yogabollarna också, de är så sjukt roliga på sportkliniken och tur är väl det! Kasta lite bollar, nicka, sparka med foten och självklart gjorde jag någon snygga luftkast till honom så han fick kämpa lite. hihi. Menar han ska ju faktiskt vara van med det, från min synvinkel iallafall. Efter en timme och femton minuter var det över. Kändes inte lika tungt idag kan nog bero på att jag hade rätt kul med personalen. Nu är jag däremot trött, kojs snart?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0