Måndags härliga visa

Och upp upp iväg till skolan det bär av även om jag är så sjukt trött att jag bara vill uppsöka min säng igen. Förstå hur mysigt mitt täcke var imorse. Dumenergi en söndag efter party är inte en bra kombo med att nästa dag  vara uppe till halv tre nonstop. Så ni kan väl tänka er hur frisk och fräsch jag kände mig imorse när jag klev upp, tre timmar sömn, två dar i rad och sedan skola på det. Jag kan väl lungt påstå att jag inte direkt är överlycklig. Hade kunnat göra VADSOMHELST för att jobba i stallet idag. Då känner man iallafall inte av att man är sjukttrött även om mán är det. Thats more like. Men än så länge finns det energi att hämta i ryggsäcken dock vet jag inte riktigt om den räcker till hög koncentration och Tyska förståelse. Keep on rock'ing


Kommentarer
Postat av: Emelie

Att träna tyska kan ju vara quite handy när man bor där ; )



Och gick det bra att hitta nåt åt P-A? Jag känner mig nollställd jag med när det kommer till julklappar... vissa har inte ens börjat köpa julklappar ännu. V A D S Ä G E R D U N U ?

2009-12-14 @ 12:11:48
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0