Linsenhoff kavaj

Ikväll har vi den stora äran att bära Linsenhoff kostymer och bära undan stolar och bord efter den årliga konserten. Man känner sig hedrad! Fast jag trodde det var ett SKÄMT när jag såg vad jag måste bära, well den som ska likna en kavaj för kvinna ser ut som en mans. Ingen figurform någonstans, jag fick en 38 och den var för kort i armarna och jag kan odla minst två barn i vidden. Den är rätt osmickrande. Sedan kommer vi till byxorna, kavajen är blå byxorna grå. Hur går det ihop?! Sedan insåg både jag och Alex rätt snabbt att storleken kan inte stämma för min benlängd, det var 12short. Short ?! Men jag var tvungen att prova dem på och sååååå vi skrattade. Det såg otroligt lustigt ut just för att de var extremt för korta. Alex hade mobbat mig hela dagen för min outfit men attans nu fick hon igen för Elli får bära JEANS. Avensjukan är på högnivå i stallgänget. Och jag är rätt nöjd faktiskt, nu ska bara pricket för outfiten sättas och allt är nästan kalas igen! Även om kavajen är avskyvärd.


Kommentarer
Postat av: anna

bild på kläderna tack :P

2009-12-09 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0