Jag är en akrobat, jag är en akrobat

Bör man kanske tänka på refrängen? Ibland kommer känslan att jag kanske skulle behöva sova mer än fem timmar varje natt fast just nu är jag inne i en period där jag kan vara sova hur lite som helst och fortfarande vara helt ruskigt pigg. Känner mig typ inte trött någonsin. Sen kommer en period då jag längtar varje andetag efter att mysa ner under täcket. Men som sagt just nu är det den motsatta perioden som håller igång. Gör inte mig något alls faktiskt förutom att jag inte direkt gör något vettigt av tiden jag faktiskt är vaken utom att jobba då. Annars har jag duktigt jobbat mig igenom ett pass på gymmet, nästan så jag borde få hederstjärna även om jag var spyless efter fem sekunder av passet. Men jag tog mig igenom och det är att vara stolt över - faktiskt! Tur att tränarna på sportkliniken tar djupa andetag och motiverar mig lite annars skulle det typ vara kört. Sedan har jag även svenska lektioner där, sjukt kul hur de INTE kan säga vissa stavelser som är SUPERlätta! Precis som mig och tyskan, vissa ord har en super effekt på tungan som gör att den viker sig dubbelt och gör bakåtvolter.

Kommentarer
Postat av: P o K

Bild kommer på gårdagens outfit, när till jul eller?,

och gärna bilderrrrrrrr.

2009-12-11 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0