Frankfurt i all ÄRA

Nu ska jag lägga benen på ryggen för sedan lite mer julklappstittande, pappa är en svår jäkel att hitta julklapp till. Och snart blir jag galen, bokstavligen. Annars var vi på Frankfurts julmarknad igår, det var otroligt! Precis som i filmerna när de går bland alla små hus med alla dess tillbehör. Sedan fanns det sagolika karuseller med hästar som jag vill åka en runda på men det ville ingen annan. ANNA TAAVOLA, var är du?! Dig hade jag tvingat liksom. Faktiskt så fick jag mer julkänsla än vad jag någonsin fått de senaste åren, även om snön fattades så var atmosfären där otrolig! Obeskrivbart. Kylan var det enda minuset.
Ikväll blir det först middag med Matthias, Alex och gänget sedan mest troligt party med Sascha. Så just nu är det en dans på rosenblad förutom en liten värk som gör mig påmind om de svåra stegen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0