Elli är goooood

Nu har jag fixat flygbiljetterna, fasiken vad bra jag är! Och jag behövde inte vänta alls i kö för att prata med denna Anders. Rätt chill. Så nu ska jag skriva ut dem på kontoret´, sedan putsa upp Wamis grejer till imorgon, rida Tropea, longera Fargo, packa Wami+Juniors saker, inse att det finns tremiljoner mer saker att göra och sedan tänkte vi bege oss mot Festhalle. Det vill säga om vi hinner. Chefen var ju så snäll och sa att ALLA hästar som inte rids ska typ longeras, vilket innebär att jag longerat fem redan, ridit en, promenerat en annan, hämtat Wami från lastbilen och så vidare. Det är ju inte så att man känner att det går rundgång i huvudet, nejdå! hihi.

Förresten Anna Taavola, kan du skjutsa mig till flygplatsen ? (annars får du inte sova här, Tack på förhand! :) hihi.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0