Den stora GRÅ

Bild kommer på gårdagens outfit, i promise! Och jag fick en tråkig nyhet idag, mitt skrivbord som jag (även Anna!) håller så kärt ville Fru L ha i nya villan för det är hennes mors gamla. Det kändes inte alls bra när jag fick veta det. Herr Rath sa att jag skulle få ett annat och några hyllor och visst tänkte jag líksom. Efter jobbet gick jag in i min lägenhet och vad möter jag, ett stort grått HEMSKT skåp i mitt vardagsrum! Och ett mycket mindre, inte alls lika charmigt, skrivbord. Imorgon ska jag samtala lite lätt med Herr Rath, jag har hellre ingenting än den stora GRÅ här. Ut ska den om jag så måste smuggla den ut med egna krafter. Ska flörta till mig hyllor från IKEA istället, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAT! Mitt skrivbord! Det kan ju inte vara sant! Hhahahahaha men om Frau L bara visste... hihihi.

2009-12-10 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0