bolli bolli

Faktiskt Emelie så måste man vara ute i GOD tid här i Frankfurt området om man överhuvudtaget vill kunna vara förmögen att köpa en julklapp. Det finns knappt någonting alls nu faktiskt. Så det så.
Annars är det så sjukt idiotiskt kallt här så man avlider. Från den ena dagen till den andra blev det dunderkallt och alla hackar tänder, speciellt jag då. Ser ut som något hunden släpat in när man ser ALLA kläder jag trycker på mig. Fast hellre varm än snygg. Nu ska vi och handla lite, eller jag ska inte handla något utan är bara ett socialt stöd för gruppen. Förstår inte varför de inte ville handla om inte jag kunde följa med idag. Kanske man är uppskattad iallafall? På ett halvt vänster... Även om de får skjuta omkring mig i kundvagnen då och då. Det är ju faktiskt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0