all i want for christmas is you ...

Julaftonen börjar gå mot sitt slut. Fina klappar har jag fått även en att hämta ut i Luleå, helnajs! Imorgon ny dag men nya tag. Borde kolla över mina tyskaläxor som hänger troget vid min axel. Puttar på mig sisådär en gång var femte minut. Men vad ska man säga, har man gett sig in i leken får man leken tåla. Men idag ska jag iallafall smita undan det för idag är det julafton och det ska firas. Tror det lutar mot kortspel med familjen varav jag är vinnaren nittio procent av gångerna (?) Ehm..
Mellandagsrean uppenbarar sig med stormsteg och på annandagen blir det utgång med min söta dampkompis Julia! Luleå ska få se mig och Julia i action, någon mer som ska ut i luleå? Hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0