i ett solfritt ölland

Vad händer pa Schafhof, schwalbacherstraße?
Ja där finns en Ellinor som egentligen skulle ha varit i Stockholm vid det här laget för hennes semester skulle egentligen ha börjat idag men istället sitter hon kvar i Tyskland och lanar datorn i kökets kontor. Livet är väl allt en suverän fest.
Nämen annars sa kom sasläppen tillbaka fran semestern igar, idag är hon sjuk (!?) och ringde sedan kontoret och INTE Annabelle om att hon är sjuk imorgon ocksa, kanske kommer pa fredag, hmm misstänkt?! Ja verkligen eftersom fröken hade "migrän" idag, hur vet hon att hon har det imorgon ocksa? Ytterst lustigt tycker svenskan här. Men ack, fröken far väl bakslag snart, att hon inte fattar det är ju en aningens konstigt. Annars fick jag veta i mandags av Matthias att jag blir den nya "stallchefen" alltsa den nya Annabelle när Annabelle slutar. Och vad det innebär att vara den nya Annabelle är att alla ska komma till mig med fragor, semstertjavs och dylikt, Elli har sista ordet liksom -  So here is the new big boss.
Känns rätt komiskt när man bara varit här sedan April och blev flickornas (och Daniels) chef, tur att jag gillar att vara i ledningen. hihi. Fast samtidigt tror jag det kommer bli ett helvete ocksa, speciellt med sasläppen som redan vet allt. Men jag tror inte de vet vad som gömmer sig i den svenska människokroppen. hihi.

Men ack, nu ska jag ut pa löptur.
Tchüss !


Kommentarer
Postat av: BIG BROOO

Fan kläpp jävel jag är stolt över dig att du visar sån kapacitet!!

2009-08-14 @ 00:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0