so beautiful

Allt jag säger  idag är: Edward Gal & Moorlands Totilas



OMG! Hästen lyften på frambenen så han nästan nockar sig själv i mulen i ökad trav. Detta, mina vänner, är bokstavligen en ögonorgasm. Och jag vågar nästan inte berätta HUR många olika klipp jag sett på denna häst. Den skulle man allt vilja klappa på. hihi. Kanske ínte var den bästa bilden pga en något triggad häst på prisutdelning men gå in på youtube och sööööök, se bara till att vara ensammen om du inte vill råka ut för pinsamheter - som jag sade "ögonorgasm".


Och sedan hejjar vi på Matthias som rider Europeska mästerskapet i Windsor till veckan! GO STERNI!


Kommentarer
Postat av: m.

haha jo undra ifall det är första tanken på youtube ;P

2009-08-22 @ 01:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0