SAS

Nu blev det allt komplicerat. Att boka om flygbiljetter är ett äventyr och eftersom jag maste boka om dem sa sent innebär det att jag maste ringa SAS, eftersom är det inom 48 timmar maste man tydligen göra sa - HÄRLIGT! Sa imorgon ska jag ringa SAS, ikväll ska jag försöka fa tag pa Ellis och i veckan är det signaturdags.
Kommer nog behaga Martina med mitt sällskap imorgon eftersom det är Herr Rath som ville att jag skulle ändra min semester vilket innebär att Martina har lite plikt att hjälpa mig med denna smörja, hoppas hon vill det ocksa men det bör inte vara nagot problem.

Saken är bara den att jag saknar min häst och mina vänner sa oerhört mycket nu. Allt var sa nära blev helt plötsligt sa langt bort! Men jag kommer skriva om glada nyheter denna vecka tror jag och om vad far ni inte riktigt veta än först allt är klart. Hoppas pa det bästa.

Skickar kärlek till er i svea land,

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH JAG DÅ? Ingen kärlek till mig? snyft

2009-08-09 @ 22:04:52
URL: http://dieanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0