HISS ELLER DISS !!!!???

Jag blir nästan riktigt förbannad! Det första som möter en när man ska logga in pa denna blogg är en bild pa Britney Spears i bikini och rubriken typ, Hiss eller diss? Va fasiken?! Det är NOG manga unga tjejer som är NOG utseendefixerade som det är. Kvinnans kropp är helt fantastisk, tänka sig att hon fött tva barn och likt förbannat ska folk kommentera andras kroppar. Det är säkerligen massa människor som skrev till denna bloggerska att hon ser bra ut MEN det finns de unga tjejerna som även ser de personer som ger Britney kritik för hennes kropp och därmed tar de ocksa till sig den kritiken. Kan inte bara allmänheten lägga av att smygfota kändisarna när de är pa semester i BIKINI och dylikt. Lat de ocksa vara människor för en gangs skull, nää da vi kommenterar deras kroppar när vi inte kommenterar deras privatliv. Egentligen vill jag bara säga - SKÄMS PA OSS ALLA!

Jag blir ibland bara sa extremt less pa mänskligheten - suck!
Ibland känner jag verkligen som att hela mänskligheten (iallafall den kvinnliga delen) borde ha Jennifer Lopez som största idol, hon framhäver sina former, hon är stolt över sin kropp. Varför kan inte resten ocksa vara det?






PS. Annabelle lämnade Schafhof idag, usch det var hemskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0